h1

Monocycles, globocars

26 Απριλίου, 2011

Falcon 750 CC monobike

Hiriko globocar

Σχολιασμός από ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ:
Οι θέσεις στάθμευσης στις μεγάλες πόλεις όλο και λιγοστεύουν με την αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων.
Άρα είναι πολύ ενδιαφέρον το project HIRIKO από την κοινοπραξία.

ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ
Α). Αλλά «οι ρίζες» του βρίσκονται σε ένα όχι πολύ όμορφο αλλά πολύ πρακτικό πρωτότυπο της Matra και της Renault του 1992 με το όνομα Renault ZOOM.
http://www.ina.fr/economie-et-societe/vie-economique/video/CAB92047610/renault-zoom.fr.html

Το MIT το 2003 ξεκίνησε το project Smart City 2020 που η σχεδίαση του αυτοκινήτου ήταν παρόμοια με του Renault Zoom.
Η ειδοποιός διαφορά τους ήταν η διαμοιρασμένη χρήση του Smart City 2020 σε αντιδιαστολή με την ατομική του Renault ZOOM.

Β). Η είσοδος και η έξοδος οδηγού και επιβάτη πάλι δεν είναι πρωτότυπη μιας και λίγο μετα τον Β΄παγκόσμιο πόλεμο (1953) παρουσιάστηκε το αυτοκίνητο ISETTA με είσοδο – έξοδο από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.

ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η πρακτικότητα της ISETTA θα πρέπει να αντιγραφεί και όχι να καταφεύγουν σε λύσεις κατάργησης του τιμονιού και την υιοθέτηση του joystick.
Mικρές «λεπτομέρειες» όπως είναι ο τρόπος χειρισμού του αυτοκινήτου με joystick θα ξενίσουν μελλοντικούς υποψήφιους/ες αγοραστές του.

3 Σχόλια

  1. αλλενάκι, εδώ εσύ και εγώ χωρίσαμε! Δίκυκλο με μία ρόδα, με συγχωρείς παραπέμπει σε περίεργα… Φρίκη.. Θα έχω εφιάλτες.. Μετά τα αιολικά, τα μονόκυκλα 🙂


    • γιατί βρε Αρχαιοπτέρυγα;

      χε χε χε χα χα χα 🙂

      το σχόλιο ήταν στην αναμονή δεν ξέρω γιατί, τώρα το είδα


  2. Οι θέσεις στάθμευσης στις μεγάλες πόλεις όλο και λιγοστεύουν με την αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων.
    Άρα είναι πολύ ενδιαφέρον το project HIRIKO από την κοινοπραξία.

    ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ
    Α). Αλλά «οι ρίζες» του βρίσκονται σε ένα όχι πολύ όμορφο αλλά πολύ πρακτικό πρωτότυπο της Matra και της Renault του 1992 με το όνομα Renault ZOOM.
    http://www.ina.fr/economie-et-societe/vie-economique/video/CAB92047610/renault-zoom.fr.html

    Το MIT το 2003 ξεκίνησε το project Smart City 2020 που η σχεδίαση του αυτοκινήτου ήταν παρόμοια με του Renault Zoom.
    Η ειδοποιός διαφορά τους ήταν η διαμοιρασμένη χρήση του Smart City 2020 σε αντιδιαστολή με την ατομική του Renault ZOOM.

    Β). Η είσοδος και η έξοδος οδηγού και επιβάτη πάλι δεν είναι πρωτότυπη μιας και λίγο μετα τον Β΄παγκόσμιο πόλεμο (1953) παρουσιάστηκε το αυτοκίνητο ISETTA με είσοδο – έξοδο από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.

    ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
    Η πρακτικότητα της ISETTA θα πρέπει να αντιγραφεί και όχι να καταφεύγουν σε λύσεις κατάργησης του τιμονιού και την υιοθέτηση του joystick.
    Mικρές «λεπτομέρειες» όπως είναι ο τρόπος χειρισμού του αυτοκινήτου με joystick θα ξενίσουν μελλοντικούς υποψήφιους/ες αγοραστές του.



Αφήστε απάντηση στον/στην αλλενάκι Ακύρωση απάντησης