h1

Hydrogen RollerCar

Ιανουαρίου 20, 2011


TO NHΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥΗ πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος προφανώς γίνεται με την περιστροφή του γυαλιού γύρω από τον άξονα το κέντρο του τροχού.
Οι κυψέλες καυσίμου οι ηλεκτρικοί κινητήρες και η αποθήκευση του υδρογόνου είναι τοποθετημένα έτσι ώστε να μην γίνει κανένας συμβιβασμός στην εργονομία και στους χώρους των επιβατών (αποθηκευτικούς χώρους ίσως έχει πίσω από τις πλάτες των επιβατών).
Όσο για το παρκάρισμα ανοίγονται νέοι ορίζοντες ως προς τους τρόπους παρκαρίσματος (κατά τον εγκάρσιο ή τον διαμήκη άξονα, αυτόματο ή μη).

Advertisements

3 Σχόλια

  1. Πολύ εντυπωσιακό πρωτότυπο.
    Είχα δει ένα παρόμοιου σχεδιαστικού στυλ πρωτότυπο όχημα πριν λίγα χρόνια (διαφορετικής οδηγικής φιλοσοφίας λόγω των μπροστινών σφαιρών) που λεγόταν peugeot Moovie (Είχε βγει πρώτο σε έναν σχεδιαστικό διαγωνισμό της Peugeot).
    Η πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος προφανώς γίνεται με την περιστροφή του γυαλιού γύρω από τον άξονα το κέντρο του τροχού.
    Οι κυψέλες καυσίμου οι ηλεκτρικοί κινητήρες και η αποθήκευση του υδρογόνου είναι τοποθετημένα έτσι ώστε να μην γίνει κανένας συμβιβασμός στην εργονομία και στους χώρους των επιβατών (αποθηκευτικούς χώρους ίσως έχει πίσω από τις πλάτες των επιβατών).
    Όσο για το παρκάρισμα ανοίγονται νέοι ορίζοντες ως προς τους τρόπους παρκαρίσματος (κατά τον εγκάρσιο ή τον διαμήκη άξονα, αυτόματο ή μη).


  2. χμμμ… το υδρογόνο που χωράει πίσω από τα καθίσματα θα φτάνει – δεν θα φτάνει για Κυψέλη-Αμπελόκηποι…



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: